اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

خورشیدی رفت، استیلی آمد| مهدوی کیا قرارداد بست

  • کد خبر: ۱۰۰۱۲۲
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
خورشیدی رفت، استیلی آمد| مهدوی کیا قرارداد بست
بعد از برکناری عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال، حمید استیلی به جای مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی شد. قرارداد مهدوی کیا نیز نهایی شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تغییرات در فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد واین سیاست به تیم‌های ملی نیز کشیده شده است. بعد از برکناری مجتبی خورشیدی از سرپرستی تیم ملی فوتبال ایران، حمید استیلی به عنوان منصوب شده است. مهدی مهدوی کیا نیز که زمزمه کنار رفتنش از تیم ملی به گوش می‌رسید قرارداد خود را به طور رسمی با تیم امید ایران به امضاء رسانده است.  

همچین باید یاد آورد شد که جان لامرز مربی هلندی و مهران شدید پور دستیاران مهدوی کیا در تیم ملی امید خواهند بود. در دور مسابقات مقدماتی آسیا تیمو روزنبرگ به عنوان مربی بدنساز با مهدوی کیا همکاری می‌کرد که او در این مرحله در کادر تیم امید نخواهد بود. همچنین مربی دروازه بانان پیشین تیم امید که او هم خارجی بود در تیم امید فعالیت نخواهد کرد.

تیم ملی فوتبال امید ایران ۱۱ خرداد در اولین بازی خود در مسبقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا به مصاف قطر می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->